Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Négyéves a Cerbi – Egy megható buli

2010. augusztus 21. - RumlisDorka

Keksz, kompót, madártej…, ja ezek spéci nem voltak, de kutyák, kaja, pia doszt.
Sok-sok őskövület Cerbis és jooó pár új is! Meg „előkerülők“.

Tábortűz, sortűz, erdőtűz…, persze csak az első, de ugyebár minden szekta imádja a tüzet! Ki-ki alapon volt minden: szalcsi, hagyma, zőccségek (nem csak azok, amiket én mondtam), virsli, kolbászka; mindenki kedvenc összeállításában sütötte nyárson, egészségtelen fehérkenyérrel meg megette. Tütikék is akadtak, Fifi-gazdi saját készítésű (nagyi receptje) piskije például isteni volt.

Aztán befutottak a jányok (Nóci, a cukrász és Tücsi) a tortákkal, az egyik túrós volt, a másik meg kutya alakú keksztorta (én kezdtem meg a farkánál…)


Na de tortavágás előtt Cerbipapa olyan köszöntőt mondott, hogy mindenki majdnem elpityeredte magát. (Linkamamásan: szem és 3,14NA nem maradt szárazon.) Aztán a torkok sem maradtak szárazon.

Erre a jeles alkalomra Remi-Katával Papa bőr Cerbi-enbélás karkötőket csináltatott, gyönyörűek, mint Kata munkái mind. Köszönet érte mindkettőjüknek!

Aztán akadt, akinek dolga volt és hamarabb távozott, a kemény mag reggelig maradt, volt még öblögetőjük, mikor értem jött a taxi olyan fél egy tájban… Sajna reggel nekem túl korán van, úgyhogy nem láthattam az arcszíneket.

Ahogy elnéztem, mindenki jókedvűen távozott-maradt, ennek jegyében kívánok még magunknak sok-sok boldog közös szülinapot!

Írta: Linkamama

 

süti beállítások módosítása