Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Szürkék, hétköznapok

2017. január 16. - cerberoskutyaiskola

16002961_1415014395189823_1531985537294774263_n.jpg

Szürkék,  hétköznapok.

Mikor gyerek voltam, sokat álltam régi, piszkos, téglából rakott falak előtt pókokat, hangyákat lesve. Órákig figyeltem, csodáltam munkájukat, igyekezetüket, kitartásukat. Aztán, mikor hátraléptem, eltűntek a nagy fal nyomasztó egészében. Nem voltak látványosak, mint a tévében látott vadak, vagy akár a városligetben szaladgáló kutyák. De én tudtam, ott vannak, élnek, küzdenek, robotolnak és meghalnak. Valahogy így érzem most is. Hangyák vagyunk a szürke téglák között. Csináljuk amit felvállaltunk, sokszor fogcsikorgatva, néha nevetéstől könnyes szemmel. Tudom, annak aki távolabb áll, ez nem látszik. Tudom, hogy a naponta mindent teleharsogó, aztán gyorsan bárkinek mindent lepasszoló állatvédelem látványosabb. Mint a tévé vadjai. A mi szürke igyekezetünk nem merül ki másban, mint a "még egy napot adjak úgy, hogy végre jól érezzék magukat" véget nem érő litániájában. Igen, keserű szájízzel nézem a hatalmas sort, akik arra várnak, hogy valaki törődjön velük, elhozza őket. De csendben csak az jut az eszembe, hogy a mi védenceink még istennek hála mind élnek, baktatnak nyugdíjas hétköznapjaikon át.

Fred, akinek heteket adtak lassan két éve már, most is mondja a magáét, elkésettnek érezve az ebédet, Bence a szó szerint kirohadt hallójáratával, ma is morgós dünnyögéssel rázza füléből a napi gyógylöttyét. És így tovább, mind éli a megmaradt kis életét. Lejjebb a lökött pit bull részlegen lassan kétségbeejtő, hogy Nyisi olyan, mint egy túrógombóc, és a csontmeredeztető soványságtól a többi is jócskán elmarad. Szóval megvagyunk csendben. De ezeknek a szürke napoknak ára van. Mi is hozzá idomolunk az egyformasághoz. Napi rutin, itatás, etetés, dögöny, gyógyiosztás, szalmázás, lelkizés.

Nézem a többieket néha. Igen, ők is szürkülnek. Csak az ő szürkeségük a gránité.

A csökönyös, makacs,mínusz húszban gyalogló, vizet forraló, bőrt repesztve mosolygó tenni akaró emberé. Nekem a kedvenc színem. És a védenceinknek is.
Kérlek benneteket, ha tudjátok, segítsétek munkánkat. Sajnos a hétköznapok is pénzbe kerülnek.
Segítsetek. A Szürkéknek..

Cerberos Állatvédő Egyesület

11705998-21291166 OTP Bank

PayPal: cerberosezustevek@gmail.com

Adószámunk, ha ránk bíznád az adód 1%-át 18024492-1-42.

süti beállítások módosítása