Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Szöszmötölünk, szöszmötölünk

2016. február 25. - cerberoskutyaiskola

634_1125288934162372_3350861207953165743_n.jpg

Szöszmötölünk, szöszmötölünk..
Azzal kell! Neeeem, a másikkal! Nézd meg most kukoricasárga lett az egész! Hol vannak a betűk? Mi az hogy rajta? Okos, ha ugyanazzal a színnel csinálod mint a hátteret, akkor nem látszik... Dolgozunk. Marketingelés van. A mi alkotó csoportunkat ketten képviseljük. Pisti fiam és én. Ja, meg Nudli aki néha hangosan szörtyögve álomrohamban fetreng a kanapén. Ülünk a gép előtt és plakátot gyártunk. Zegyszázalékra! Nem mindig sikerül. Ez például inkább húz a régi Dörmögő Dömötör címlapjára, mint egy komoly kampányplakira. Én például szuroksötét vagyok hozzá, pedig az összes jutyub videjón átöszpontosítottam magam. Még egy szakkönyvet is elolvastam, de igaziból azon kívül  hogy órákig jártattam az agyam, hogy hogy a manóba lehet több tucat oldalon át úgy írni hogy egy árva kukkot ne értsek belőle, nem lettem okosabb.
Szóval dühöng a vadmarketing. Nézegetjük a hasonló hirdetéseket (nem lopni akarunk, csak hátha) és közben ismerős szervezetek termékei is elénk kerülnek. Szépek, profik. Hitelesek. Mert profik csinálják az állatoknak szánt pénzekből elrekesztett forint milliókból.
Bugyog a "bízz bennünk majd mi megmentjük" meg hogy "ide a pénzeddel mert ki akarom cserélni a mellemet nagyobbra, vagy kinőttem a terepjárómat" ja, bocs, ezt nem írják le. Ez csak a végcél. Sokkal egész évben nem találkozni. Csak most. De most nagyon. Viszont minek? Profik, milliókért alkalmaznak pr,meg marketing, meg fittyfene tudja milyen szakértőket. Közben vidéken Mari néni két napja nem eszik, hogy kihívhassa az állatorvost. Mert nincs pr meg marketing. Van viszont száz állata akikről gondoskodik. Ha tud. Tehát barátom kérnék én tőletek pár dolgot. Nézzétek meg jól mit támogattok.
Ha ismerősötök szintén adományoz, hívjátok fel az ő figyelmét is. Sokszor a legnevetségesebb, amatőr plaki mögött van a leghihetetlenebb munka.-
Na tehát, nyomjuk tovább. Neeeem jóóóó, nincs rajta a fele szöveg! Igyunk még egy kávét...

........................

 

süti beállítások módosítása