Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Mert láttam a képen, meg a Juli is mondta...

2015. március 27. - cerberoskutyaiskola

juli.jpg

 

Mert láttam a képen, meg a Juli is mondta...

Reggel van. Bambán bámulom az infó özönt a neten. Ez annak, az meg ennek ajókurvaanyciját. Háhá, te cigány vagy. Vagy zsidó. De hogy pedofil az tuti. Esetleg buzi. Juli megmondta. Ő már egyszer csetelt a Gizivel. Ő is mondta. Hogyhogy ki az a Gizi? Mittudomén. De neki tudnia kell. Lájkoljunk. Állatbarát politikust. Abból a fajtából akik évek óta stüszivadászként lövöldöznek mindenre ami él. Köztük egy gombaszedő anyókára, de azt a bíró párttárs elsikálta. Hoppá. Nyomjuk egy kicsit az állatrendőröket. Igaz hogy nincs, de fécbukon lehet lájkolni őket. Megvezetve a net népes táborát. Hajrá tovább. Miért nem?? Azonnal!!! Ja,én nem, mert a két nyomorú sorsú mentett szarvasbogaram mellé nem lehet. De te! Rögtön! Nem tudod? Szar vagy! Bezzeg a zegyszázalék! Ja, hogy én kinek? Nekem most kiment a fejemből, de hát van ez így hogy nem rendelkezik az ember! Tovább.
Jajjjj de cuuuukiiiii. Mi? Hogy ez a szemét mentette? Randa egy dög, meg emberevő. A Lala? Az nagyonnagyon állatvéd. Egy szent. Még egy szivecskét is küldött vagy két éve... Arany szive, de szegény, segítsünk. Osztom! Ő meg szorozza. Ja hogy egy hónapja elaltatták suttyomban, és csak a lóvét gyűjtik rá? Rágalom! Ő ilyet nem. Ja, megtalálták a tetemet? Provokáció! Mert be akarják sározni ezt a szent embert. Pedig én láttam a képeken a kutyát. Jól nézett ki. Főleg az a kis bot amivel ki volt támasztva. Az milyen ééédes... Ahha. Szemét alkoholista. Mondta a Juli. Ő tudja. Benne van abban a "Végezz magad agyműtétet a pintyeden" csopiban ahol erre speciális szakértők vannak..

Lehet hogy nem akarok netezni? Már nem is tudom. Megkérdezem Julit...

MINDEN NEM ÉRINTETT JULITÓL EZER BOCS!!!

 

süti beállítások módosítása