Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Nem vagyok én Batman

2014. december 05. - cerberoskutyaiskola

tre_027.jpg

Egyszer egy barátom azt mondta, nem adja nekem a baglyát. Furcsán néztem rá, erre azt mondta "úgy képzeld el a problémát, mintha egy bagoly ülne a válladon. Ha átadom neked, rólam eltűnik, de rajtad kettő lesz". Hát kérem, jelentem, tele vagyok bagollyal. Sőt. Agyonnyomnak. Szeretnélek megkérni benneteket ,hogy próbáljátok kezelni a gondjaitokat. Szívesen segítek (ha tudok), de vegyetek figyelembe néhány apróságot. A te baglyod egy bagoly, de mikor naponta több tucatnyian abban látjátok a megoldást, hogy rám akasztjátok a madarat, az egy embernek sok. Nagyon sok. Tehát pislantsuk át a helyzetet. Civil vagyok, nem tudok törvényeket hozni. Nem tudom elvenni a szomszéd rövid láncon tartott kutyáját, ha a törvény nem teszi lehetővé. Még valami. Ha egy felelőtlen ember kiskutyát árul, és azok nem soványak és nem szarban állnak az sem törvényellenes. Sajnos. Nincs szárnyam. Hülyén is néznék ki vele. Nem repkedek mint Batman. (nem jön rám a denevércucc.) Tehát hiába világítasz az égre egy zseblámpával (taggelsz a facén) nem tuti hogy megjelenek. Sőt. Aki volt már nálunk a suliban, tudja,nem gumiból van. Nem tudok nyújtani rajta, hogy még egy "azonnal kurvagyorsanmentsétekmeg,vagy csináljonmárvalakivalamit" kutyát el bírjak rakni. Szeretném, de nem megy. Sajnálom. Nem adok nevelési tanácsot ha nem látom az ebet. Felelőtlenségnek tartom. Nem vagyok hajlandó törölni valakit más kedvéért. Amit tudok. Segítek tudásomhoz képest megoldani a gondodat. NEM ÁTVESZEM! Szívesen adok tanácsot állatvédelmi ügyekben. NEM MEGCSINÁLOM! Próbálok minden jogkövető magatartással együttműködni. Ha így jó, örülök. Ha nem, akkor ne szeress. Köszönöm.

süti beállítások módosítása