Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Kupa, majd vizsga - Tina tollából

2010. október 01. - RumlisDorka

Szombat

Feszültséggel telien indultunk el hajnalban a csigaházunkkal a sulira. Szombaton kupa, vasárnap vizsga, lesz mit csinálni.

Az alapot a fenti pályán tartottuk, a közepesek had gyakorolják a vizsgapályát, és a mi alaposainknak sem árt ám meg egy kis idegen pályás gyakorlás sem. Laci és Balázs a vizsga engedelmes részét gyakoroltatta a tanulókkal, Nóci és én a helyben maradást vezényeltem le, kreatívan a súlyhúzó pályán fektettetem végig az ebeket. Tanulóinkon érezhető volt a kupadrukk, a kutyák ennek megfelelően teljesítették a feladatukat.

Alap után reggeliztünk és bementünk zaklatni az ovisokat, természetesen csakis a kiskorú ebeinkkel. Csenge büszkén mutogatta a törpeebek gazdiainak, hogy hogyan is kéne a kiskutyáiknak viselkednie a hatalmas kölyökkutyák között, Fritz pedig szokásához híven örült módon játszott, és néha Csenge helyett véletlenül a másik kispinschert kergette meg, és nem értette, hogy az miért is nem játszik vele.

Ovi után hatalmas ellentét, jöhetett a szoci. Nekem Artúr, a 16 hónapos magyar vizsla jutott. Több mint 1 órát beszélgettem a gazdikkal, így nem tudtam segíteni a többieknek. De mielőtt kupáztunk volna, még gyorsan orrvérzést csillapítottam, varratot szedtem BagíraAndi új szerzeményéből.

Éppen hogy leértünk kettőre, a kupa kezdeti időpontjára, adminisztráltunk, sorszámot húzattunk, és indulhatott is a maratoni vezénylés és értékelés. A kupáról én csak annyit, hogy elismerés és gratuláció a sok lelkes versenyzőnek, mindenki készülhet, mert tavasszal folyt.köv., de asszem kicsikét korábbi órában kezdjük el.

Kupa után eredményhirdetés, vacsi, zombizás, és visszavonulás a csigaházunkba, többre már nem voltunk képesek.


Vasárnap

Csodálatosan szép szakadó esőre ébredtünk. Felkeltettem fogadott csemetéimet KisPistit és Balázst, gyorsan összekaptam a toalettemet és rohanás volt a felső terület, hogy összenézzük a kupaeredményeket az aznapi vizsgázókkal, és kitöltsük az átmentek okleveleit.

A tanulók még nem tudták, hogy aki a kupán 70 pont felett teljesített, annak a vizsgát automatikusan teljesítettnek nyilvánítjuk. Így az alaposok nagy részének már csak az elméleti teszt kitöltése maradt. A vizsgázókkal levonultunk az alsó területre és elkezdtük a megmérettetést. Szokás szerint először a közepesek, utánuk az alaposok, minisek és nagyok közösen. Gratulálok mindenkinek, a ramaty idő ellenére szépen teljesítettek a tanulók és ebeik.

Vizsga után jöhetett a megérdemelt ebéd, oklevélosztás, és beszélgetős – elázós szusszanás.

Tücske és Tündi fantasztikus csirkepaprikást csinált, ezúton is csókoltatom csepp kacsóikat, Tüncsi padig lemaradt a fincsi bográcsozásról, pedig a menüt Ő rendelte.

Írta: Tina

süti beállítások módosítása