Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Mint a kerge egér...

2015. december 02. - cerberoskutyaiskola

r091.JPG

Mint a kerge egér...
Dedikálok. Ma. Ágyból fel. Átesek Nudlin, mert a dohányzó asztalról lop. Ilyen sajtos pufit. Mert az jó. Kávé. Fele az ingemen. Másik felét Nudli felnyalja. Kocsi. Rám álltak. Nagyon. Anyázás. Indulok. Párom lábánál Nudli, hátul Gandalf. Nudli lop. Egy kiflicsücsköt. Gandi röhög. Lulu kutyakozmi. Gandi már nem röhög. Megszeppenten ácsorog, fejbúbig habban. Nudli lop. Kutyáknak készített mikuláscsomagot. Maci már ragyog. Ügyesek a Lulus lányok. Vágta a suliba. Dugó. Pöfögés. Haza. Hajmosás. Átöltözöm. Nemkutyásba. Az előszobatükörben látható alak nem is én vagyok. Vágta. Vissza suli. Nudli lop. Jutifalit. Réka, Eni, Gandi, Nudli, én. Kocsiba be. Elkések. Tuti. Dugó. Pöfögés. Gandi vigyorog. Thomas Jeans. Biztos elkések. Megérkezek. Biztos nem jön senki. Jé mennyi ember. Be. Gerényi beszél. Én is. Fene tudja mit. Nudli lop. Pogácsát. Gandi élvezi hogy dögönyözik. Rengeteg jó barát. Irkálok. Nudli lop. Jutifalatot. De már ketten dolgoznak. Az unokámmal. Még mindig irkálok. Nincs cigim. Kunyizok. Irkálok. Sokat. Nudli már nem lop. Ücsörög egy nagy kör közepén és borzalmasakat ereget. Mindenki menekül. Nudli még mindig borzalmas gázfelhőket képez. Irkálok. Gandi fáradtan elalszik az üzlet közepén. Lassan vége. Ballagunk. Fáradt vagyok. Haza. Lefekszem. Hajnal négy. Nudli egyedi jelzéssel (fejével döngeti a bejárati ajtót) közli,vigyem sétálni. Mert hát nem jó a gyomra. Viszem. Kicsit megállok az üres utcán. Jó volt. Boldog vagyok.

süti beállítások módosítása