Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

A második menetig jól ment minden

2015. január 28. - cerberoskutyaiskola

menpap.jpg

 

Sráckoromban öklöztem.

Mert mindenki járt, mert az keményebbé tett, mert erősnek éreztük magunkat tőle. Soha nem volt meg bennem az igazi tehetség, ezt fogcsikorgató makacssággal pótoltam. Fáradhatatlanul osztottam és kaptam a pofonokat.

Anyám napi szinten felmérte elmeállapotomat, mert a szomszéd Teszi mama azt mondta neki, hogy akinek sokat ütik a fejét az hülye lesz. Mondjuk ebben lehet valami. Aztán egy nap a mester összehívott bennünket és közölte, kubai vendég bunyósok jönnek és tőlünk pár jobb srácnak is kell meccsezni velük. Abban az időben a kubai öklözők a világ elitjének számítottak. A mester felsorolt pár nevet, azokét akik már bizonyítottak. Természetesen én nem voltam közöttük. Az edzés ment tovább.

Mérgesen sorozgattam a zsákot, fogaim között morogva. Persze, mindig csak ezek... Egyszer csak nagy sustorgásra figyeltem fel. A sustorgás tárgya Laci bácsi, Papp László a magyar box igazi istene, bajnoka volt. Ott állt és nézett bennünket.  Imi - szólt. Ezt a bamba arcút miért nem raktad be a csapatba?  - Mutatott rám.

Friss még, se tudás, se technika - hangzott a válasz. Laci bá' kicsit félrefordított fejjel nézett, majd csendesen annyit mondott: de van vére...

Teltek az évek, jobb lettem valamivel, mikor ismét vendégek jöttek.

Szovjet versenyzők. Kemények, szívósak, nagyon erősek voltak. Most már én is mehettem. Izgatottan készültem,éreztem a világnak nekimegyek ha kell. A második menetig jól ment minden. Éreztem, megvan a meccs. Büszkén kipillantottam a sarokba, mikor kaptam az elsőt. Nem fájt, csak kiütötte belőlem az erőt. Rögtön jött a második, harmadik. Térdre estem, míg a bíró megállította az ellenfelet.

Óráknak tűntek a másodpercek.

Le akartam feküdni, pihenni, mindegy mi lesz később.

Akkor ütötte meg a fülem az azérdekes hang amit nem lehet semmivel összetéveszteni.

- Mit pihengetsz ott bamba arcú?

Fejrázás, mély levegő, apró rázás, apró levegő,tápászkodj.   - Megeszed ezt a muszkát ne fossál!

Felkeltem, és kétszeri rászámolással elhoztam pontozással a meccset. Ez száz éve volt. Azóta az élet ringjében csatázok. Ment minden, csak most sem kellett volna azt hinni, győzhetek. Az első elvitte az erőm... És jött a többi.Térdelek. Jó lenne feladni, lefeküdni. Aztán hallom a hangot: fejrázás, mély levegő..... Felkelek, tudom. Hogy hozom a meccset, azt nem hiszem, de megyek míg tudok. Mert jó a vérem..

süti beállítások módosítása