Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Egy hosszú hétvége... 3. nap, vasárnap - a VIZSGA

2010. május 17. - RumlisDorka

Vasárnap (május 9.)

Ötkor felkelt a csapat, gyorsan rendbe szedtük a toalettünket, jelentem én még egy hajmosást is bevállaltam, és fölmentünk a többiekhez. Nóciék kimentek reggeliért, és életmentő kávéért. Hét órától már gyülekeztek a tanulók, elküldtük őket sétálni, fél nyolc után kezdődhetett az adminisztráció. Közel 50 vizsgázónk volt, a közepesek lementek az alsó területre még egy utolsót rohangászni a vizsga előtt, addig az alaposok kitöltötték az elméleti teszteket. Nyolckor el is kezdtük a vizsgát.

Előszlör jöttek a közepesek, Laci bírálta őket, Lilla vezényelt. Itt kérek mindenkitől elnézést, ha netán valakit véletlenül kihagytam a felsorolásból, de ennyi embert még én sem tudok észben tartani. A legnagyobb fejlődésen Koppányék mentek át, álomszép munkát mutattak be, büszkeségünk Athos, a tízplusszos vombatfiú gyönyörűen dolgozott, Yuma, a csepp törpe pinscher keverék ki se látszott a fűből, na, jó a radaros füleit láttam mikor fektetés volt. Jack, a szerelmetes vizslamix tőle várhatóan már alig várta, hogy oda jöhessen hozzánk a szeretetadagjáért. Boldimama, a tőle megszokott stresszel ment végig apályán, én eközben megkaptam az elméleti tesztlapokat, így már csak a helyben maradásokat tudtam figyelni fél szemmel.

Míg az alaposaink vizsgáztak én folyamatosan javítottam a teszteke, és közben figyeltem a helyben maradókat. És itt külön kitérnék a tesztekre: Zebulonanyué és Csipetkemamié lett a legjobban kitöltött. Ők voltak az egyetlenek, akiknél nem kellett belejavítanom, és leírnom a helyes választ.

Dorka és a minis csapat egész reggel azon retteget, hogy esni fog, meg is woodoozták az időjárást, csak akkor esett mikor ők vizsgáztak. De kis hősök voltak, mindenki helyben maradt, és végigment a pályán a hasig érő vizes fűben, ami valljuk be nem kis teljesítmény a miniatűr ölebektől, no meg a gazdáiktól sem, akiket a sírás kerülgetett mikor elcseperedett az eső.

Alaposainknak kivétel nélkül jól ment a pályagyakorlat, mindenki csak apró hibákat ejtett, a helyben maradást is csak Zsazsának és Vilinek kell még egyszer bemutatnia, és Cocomami jön vissza még, hogy megmutassa, mit tud a ici-pici törpe pinschere, mivel nála a helyben maradást én szakítottam félbe, a kicsilány megfázás veszélye miatt. Pont nála esett legjobban az eső, és a kis hős elfehéredett nyakbőrrel, kocsonyaként reszketve is szófogadóan ázott egy helyben.

Kettő után végeztünk, összepakoltuk a szétázott pokrócokat és felmentünk ebédelni. Isteni csirkepaprikás volt nokedlivel, tejföllel, és csemege ubival.

De még mindig nem lazíthattunk, négytől állatvédő klub volt. Nem kevés megbeszélni valóval, a feladatok szétosztása, az iskolai menetrend összeállítása, a felelős állattartásos oktatások megtárgyalása, a könyvek, honlapok, kiadványok, …… egyeztetése. Este tíz után haza is estünk, mint a zombik.

Fárasztó de eredményes hétvége volt, teli nevetéssel, és pár csepp könnyel.

Írta: Tina

süti beállítások módosítása