Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Nudli és a szülinaaaap

2016. március 05. - cerberoskutyaiskola

szul.jpg

Nudli és a szülinaaaap.


Papa vigyorog. Na jó, nem annyira lelkesen mint mikor én megtaláltam azt a fél teniszlabdát a virágtartó alatt, de azért vigyorog. Sőt! Az ő fejére nem borultak virágtartó bödönök se. Azért megérte. Ha lerázom magamról a földet, még a megmaradt zöld fenetudjami kórókat is meg lehet rágcsálni. Ilyenkor mindenki kiabál, meg ugrál. Biztos szurkolnak. Vagy lehet hogy nem. De menjünk tovább. Szóval papa vénebb lett. Bár eddig is elég öreg volt, még a lábát sem emeli fel mikor pisil. Egyszer kilestem mikor rosszul csukta be az ajtót. Kölyöknek tuti nem kölyök, már őszül a bundája. Meg nagyokat nyög mikor beszorul az autónak nevezett vaskalickájába. Tehát öreg. Foga se valamilyen jó, még a csontokat sem tudja megrágcsálni, pedig az még a vén Gandifaternak is megy a sutyeszban. Kapott is valami fura rágcsát, amivel vadul döfködi a száját. Olyankor kerülöm mert habzik a szája, és ez ősidők óta nem jelent jót.

Adtak neki ajit is. Az egész falka vinnyogott közben, de ezeknek ez sem megy igazán. Nyekeregnek, nyekeregnek, de hol van ez ahhoz mikor én megtutulok mondjuk egy szirénát? 

Ettek is. Nekem meg nem adtak. Ezért szereztem magamnak. Ez tuti tetszett nekik, mert mindenki kiabált, és versenyeztek hogy melyik tud megfogni. Szerintem meg akarták vakarászni a buksimat. Szerénységem megakadályozta, hogy megengedjem nekik. Mondtam is a spanomnak, Babpürének, hogy jó a buli.

Sörtötöt nem ittam, mert nagyon vigyáztak rá. Aztán hazamentünk és elaludtam. Jó buli volt. :)

süti beállítások módosítása