Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Buddha

2015. december 18. - cerberoskutyaiskola

buddha.jpg

Voltaképp én vagyok a világ. Meg a közepe. Csak azt nem értem, hogy ez miért nem nyilvánvaló mindenkinek. Mert ugye már a nevem is nagyon ott van. Buddha. Az valami istenféle szerintem.

Sokan tévedésből egy félpucér dagadt pasira gondolnak, de ezek egyszerűen tudatlanok. Mint már kinyilatkoztattam párszor a híveimnek (mostanában mintha nem néznének fel rám annyira) én adom a nyugalmat, a jóságot meg mindent. Kicsit néha fáraszt is. Hiába a kor. Meg a felelősség. Mondtam is a hozzám legközelebb álló inasomnak, hogy többet kell pihennem. Meg ennem is. Bááár múltkor hallottam, azt sutyorogja a szégyentelen, hogy pufi lettem. Nahát meg az a másik! Van pofája Csúzlifejűnek hívni. Szégyentelen. Nem elég, hogy olyan szakálla van mint egy schnauzernek, még a fenséges orromba is belefújkált. Egy közönséges ember. Na, mindegy. Itt szeretnék kitérni, hogy sem a Szutil, Szutyi, stb rám ragasztott neveket nem szeretem. Nem adja vissza nagyságomat. Maradok Buddha. Esetleg Táncosfenék. Senki nem szambázik úgy, mint én. Szóval nagyjából ennyi. Világosodjatok meg békében. A kanapé legyen veletek.
Ui. Rágalom hogy félelmemben bújok az ágy alá! Onnan nézem a nekem és általam teremtett világot. És Máááááária cipőjét sem én rágtam meg apró gyermekként. Ő volt, csak rám akarta fogni.

Buddha

süti beállítások módosítása