Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Hőgutával egybekötött vasárnap

2010. június 16. - RumlisDorka

Nem hittem, hogy lehet még fokozni a reggeli meleget, vérszopó legyek hadát, ez vasárnap összejött. A kutyákat csak addig engedtem ki a lakókocsiból, míg megreggeliztek, de így is szegény Bones kukacán, combján és hasiján az öt perces étkezés végére úgy hemzsegtek a legyek, mint egy megbolydult hangyaboly. Mindenkit beparancsoltam az ágyba, és leirtottam róluk az összes vámpírszörny-szárnyast. Én utána villámfürdést tartottam furcsa esőtánccal egybekötve, mert a szúnyogok még a tusfürdő habon is keresztülcsíptek. Pfujjj!!

Őv-re már annyira fullasztó meleg volt, hogy a kutyák gyorsan lepukkadtak.

Az alapon meg a minin is már a pálya gyakorlása folyt. Mi kettészedtük a csapatot, az egyik fele csinálta az engedelmes pályát Lacival és Nócival, Balázs és én pedig a helyben maradást csináltattuk a gazdikkal, vagyis inkább a kutyáikkal, de persze a gazdiknak is egy helyben kellett állniuk. A 3 perces fektetés után lemasíroztattuk a gazdikat ebeikkel együtt a vödrökhöz, ebhűtés céljából. Egy kivételével mindenkinek egészen jól ment a helyben maradás, ha gyakorolnak a héten, akkor mindenki átmegy a vizsgán.

Alap után ejtőztünk, reggeliztünk. Klub után Balázs is csatlakozott, Nóci pedig elhagyott bennünket. Laci fürdeni óhajtott, Tüncsi felajánlotta, hogy segít, felpattant Balázs nyakába, kézbe kapta a 20 literes kannát és elkezdte Lacira folyatni a meleg vizes tartalmát. Na, ebből hatalmas pancsikolás kerekedett. Még Tüncsi is fejtől talpig egy merő víz volt. Tücske minden paparazzit megszégyenítően meg is örökítette a ramazurit.

Három órától könyv megbeszélés volt, így kettő után felbattyogtunk a fenti pályára. De a szoci még javában zajlott. Nóci Babáékkal és Bambiékkal hűsölt a fák árnyékában és beszélgettek, a kisháznál pedig Pisti, a dogóvitorlázórepülős szocisaink és a váci menhelyes lányzó Bagíráékkal beszélgettek. Mi csatlakoztunk a fa alatt hűsölőkhöz, tuti kis kötetlenbeszélgetős, antiszocikutya szociális kutyával összebújós, kajakunyerálós traccsparti kerekedett ki belőle.

Háromra befutott Tündi és gyorsan lezavartuk a képes megbeszélést. Összepakoltunk, kikukáztunk, rendet raktunk és öt előtt hazaindultunk.

Írta: Tina
süti beállítások módosítása