Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Maciébresztő 2. nap

2010. március 18. - CoraIvy

Bemutató és egy néma Tina

Vasárnap reggel mikor felkeltem, meglepetés ért: hangom semmi, azaz valami repedtfazék-recsegés volt az, ami elhagyta a torkomat. Azt hiszem, a tegnapi bemutatón, az őrző-védőn kicsit kikiabáltam magamat. Örültem, mert aznap nagy ő-v bemutatónk volt - na mindegy, megoldjuk.

Surányban a fenekünkbe csatlakozott Brigi Zafival, menet közben felszedtük Archibaldot, plusz a kis családom: kellett a bátyám fotózni, tuti gépe van. Balázs a toalettjét Briginél fejezhette be, mert az ő autójába suvasztottuk be.

Ő-v gyakorlással kezdtük kinn a sulin a napot. Zsizsu volt megint a kirabolásra ítélt lyányzónk. Háááát... érezhető volt mindkettőnk fáradtsága, mert Archi simán leterített a lábunkról. Először Lacit fektette meg. Az egyik fogásnál, simán csak felborította, nem hiába a nagyapja vére. Utána én következtem, megkapta a kart, én futottam volna vele tovább, de a két lábam közé szúrta a zsákmányt, és óriásit bukfenceztem, mint valami rutintalan kezdő. Archi pedig mint aki jól végezte dolgát, rácsüccsent a vállamra.

Megjöttek az aznapi bemutatósok, gyorsan összeraktuk a próbát, Zsizsu felment a közepeseihez megtartani az előrehozott oktatást, közben Balázsék is eligazították az alaposokat. Megkezdődött az oktatás. Pályagyakorlás volt az aznapi feladatuk a tanoncainknak. A helyben maradás még kicsit nehezen megy a hiperaktívabb ebeknek, de a vizsgára tutik lesznek.

Irány a macifarm. Meglepetésünkre nagyon sokan voltak. És hála az égnek, a pálya is felszáradt, nem volt iszapbirkózásos bemutatónk. Mi a szánhúzó verseny után következtünk, úgyhogy volt még időnk körülnézni kicsikét. Megkukkantottuk a versenyt. Háááát... a futók között láttunk érdekességeket. Én úgy tudtam, hogy a futás arról szól, hogy a kutya elől, az ember az épp feszülő pórázon mögötte, na itt pont az ellenkezője volt. A kutyát kellett vontatni.

Nick Árpi indította a versenyzőket, utána volt egy kis bemutatója, el kellett foggal húznia egy ősöreg buszt, vasrudat hajlított, telefonkönyvet tépett…


 
Elkezdtük a bemutatót. Nagyon sokan gyűltek körénk. Árész szegénykém, nem nagyon értette, hogy hol a hangom. Még szerencse, hogy régen megtanulta a mutogatós vezénylést. Így nem volt égés, nem bakizott.




A körhergelésen Kuszit megint egy minilyány kezébe nyomtuk, még is csak egy picilány kezében mutat jól. Szokásához híven a fogópárnát megfogta, Laci meglóbálta, de Erzsó elengedte a pórázt, és szegény Kuszmány nem értette, hogy eztmosmért? És egy lengetés közben el is engedte a zsákmányát. Marha nagyot esett hasra a betonon. De nem nagyon izgatta, felpattant és rohant vissza Lacihoz.

Heléna bemutathatta a véres műkezes produkcióját, sikere volt. Archi pedig óriásit szerepelt rablóelfogásban.


 

És az ő-v bemutatós üvöltözés naná, hogy nem tett jót a nemlévő hangomnak. Minő szerencse, hogy van szinkronhangom Tüncsi (Molnár Ilona) személyében, és ha már lehetett választani, szexi búgó hangon kértem a tolmácsot. Tüncsi szájról olvasott, és mondta a többieknek a mondandómat.
 
Megebédeltünk, és beültünk a büfébe egy kis levezető beszélgetésre. Mikor elindultunk haza, döbbenten láttuk, hogy az a sátor, amiben még az imént ebédeltünk, leeresztve fetreng az út közepén. Az egyik szánhúzós elfeledte, hogy a tricikli a tetőcsomagtartón rögzült. Rommá szakadt az ebédlőnk.

Négy felé hazaindultunk, holnap úgyis folyt.köv.

Írta: Tina

süti beállítások módosítása