Cerberos Kutyaiskola Budapest

Cerberos Kutyaiskola Budapest

Horány után szabadon

2009. november 03. - CoraIvy

A pesti suliba is betört az őszi nagytakarítási láz


Írta: Steve-O Balage

 

Még a horányi takarítós suli rendrakós nap végén Dorka felvetette az ötletet, hogy mi lenne, ha csinálnánk ilyet a pestiben is. Mivel nekem nem szegte kedvem a fejlukasztás, egyből rábólintottam. Egyedüli nehézséget csak a szerszámok hiánya okozta, de szerencsére Laci és Balázs (aki persze nem én vagyok hanem Nóri férjeJ) tudott nekünk kölcsönözni párat.

Hétfőn így nagy lelkesedéssel kezdtünk neki a dolgoknak főleg, hogy fejben már szinte minden eldőlt, csak a fák álltak még a sulin (ha-ha-ha), Dorka egyeztette az ötleteinket Pistivel és elkezdtünk dolgozni. Én nekiestem a láncfűrésznek hisz már előző nap jó barátságot kötöttünk, Dorka elkezdett metszegetni, majd szinte beleszeretett a fűrészbe hisz mindent nagy lelkesen nyírbált utána. (a metszőollót persze otthagyta valahol ebből is látva, hogy nem volt hosszú életű a románcJ)

Dőltek a fák potyogtak az ágak, Steve-O nagy meglepetésemre játszott Alffal egészen addig, míg Donna otthagyván kedvenc játékát, a követ be nem szállt és vetett végett a kergetőzésnek. Kutyáknak jó apropó volt, hogy ledőlt a mandulafa és előszeretettel csemegéztek róla.

Majd idővel megérkezett Viki is, és mint egy tornádó, véget vetett az eddig jól kialakult munkamorálnak és egyből belekezdtek Dorkával abba, amiben a lányok a legjobbak, a beszélgetésbe. Na, ezt még tetézte egy kis fotózgatás, aminek külön örültem mert jött a csináld ezt - csináld azt dolog amit nem sűrűn díjazokJ.

De szerencsére csak párszor kellett rájuk szólni és Viki is belevetette magát a munkába, kiosztottuk neki az ágak aprítását feladatnak.

Két gyümölcsfát kiszedtem gyökerestül így azokat le is vittük az alsó területre elültetni.

Míg Dorkával ültettünk és szemetet szedtünk addig Vikinek kevesebb idő alatt sikerült földarabolnia egy hatalmas ágat, mint nekem levágni.(le a kalappal előtte).

Majd mivel besötétedett tüzet raktam, Dorka megrendelte a vacsorát, Viki meg sajna lelépett.

Fél 7ig maradtunk körülbelül, a munka sajnos nincs befejezve így szerdán folyt. köv. …

süti beállítások módosítása